Neplanirana kupovina

Published on 12/15,2009

2009-12-15       Kako se ispoljava?Kada je reč o raznovrsnosti ili novitetima proizvoda, to je čista impulsivnost.Ako postoji delovanje određenog stimulansa, to je efekat sugestije.Planirana impulsivnost je kada odlazite u kupovinu a da prethodno niste doneli odluku o izboru određene marke proizvoda.Kada potreba za proizvodom postoji, ali je sve do određenog trenutka u podsvesti potrošača,tada je reč o efektu podsećanja. Isto tako moguća je i planirana kupovina određene vrste proizvoda, ali ne i marke proizvoda. Iz samih naziva može se uočiti da su ključne reči efekat, planirana i impulsivnost. >Koliko proizvoda kupite onako usput (a da to zaista niste baš ’sad’ planirali)? Da li nekada odete do prodavnice ili trafike i kupite samo jedan proizvod i koji? Da li reklamni materijal koji zateknete na prodajnom mestu (dok kupujete to nešto zbog čega ste došli) utiče na kupovinu(tog trenutka) tih proizvoda na koje Vam skreću pažnju? Da li čim ugledate neku novinu (novi proizvod, ili novu vrstu nekog proizvoda) kupite da „isprobate“? Koliko često odlazite da kupite baš konkretnu marku proizvoda (bez obzira da li je u pitanju hrana, garderoba...)?Za koje proizvode ne birate marku, već odaberete kad Vam se šta svidi?


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=80711

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to Neplanirana kupovina