5M

Published on 11/20,2009

2009-11-20 Akronim je sastavljen od reči: Message, Mission, Media, Money, Messuring.Pre nego što se markentigaši upuste u avanturu ‘smišljanja’ reklame, potrebno je da se dobiju odgovori na pitanja: Koja će biti poruka te reklame? Koja je njena misija? Putem kojih medija će biti predstavljena(jednog, više i kojih)? Koliko će to da košta? Ali je od  presudnog značaja pitanje: Kako izmeriti? Tj. znati izmeriti. Važno je reći da reklama nikako ne može da bude trošak. Može i treba da bude investicija!           „Sve što je merljivo treba izmeriti. Sve što nije merljivo treba učiniti merljivim.”


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=77078

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to 5M



  1. Visit gogy

    Ovo je veoma zanimljiva 'lekcija' iz marketinga. Šteta što nisi malo više napisala.



  2. Visit iwy

    @gogy:slažem se da je interesantna, biće prilike da o tome detajnije pišem...



  3. Visit Zverica

    Reklama je investicija ako je pogodila ciljnu grupu, u suprotnom završi kao čist trošak.