„Sa mnom nešto nije u redu?!“

Published on 11/05,2009

2009-11-05  Prvi slučaj: Često vam se dogodi da gledate reklamu, prepoznate je a svaki put čekate njen kraj da se podsetite šta ono beše reklamiraju? (Ne)Dopadne nam se reklama, ali teško je pamtimo, tj njenu svrhu, šta  reklamira. Drugi slučaj: A šta kažete za reklame koje odgledate ko zna koliko puta, ali ih i dalje ne razumete. Ne bojte se, problem nije u vama. Postoje dva moguća rešenja: ili nije namenjena vašoj ciljnoj grupi potrošača kojoj pripadate, ili su markentigaši omanuli, (pa se od drveta ne vidi šuma, i obrnuto – za prvi slučaj; promašena tema – za drugi slučaj).  


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=74212

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to „Sa mnom nešto nije u redu?!“



  1. Visit marry

    Slažem se... ;)
    Puno pozdrava od Marine !!!



  2. Visit impreza

    moram da priznam da sam se "pronašao" u oba slučaja



  3. Visit italija

    Ja sam se pronasla u drugom slucaju...ima dosta reklama koje nemaju svrhu postojanja tj. ne postizu ono sto je bio cilj



  4. Visit doberman

    ne kupujem prasak, ali kada bih kupovao to bi bio Ariel ;-). a koliko su reklame ozbiljna stvar postalo mi je jasno kada sam bez razmisljanja, jednom prilikom, skoro nesvesno, u korpu stavio Blend'a'Med iako je tu bilo jos pasti. kasnije se ispostavilo da je to jedna od retkih pasti koja se ne kupuje samo u apoteci a od koje meni ne ispucaju usne posle pranja duzih od 5min...ali to nije tema



  5. Visit jovanica

    Xej pa ko radi taj i gresi :) ,nemoj tako oštro sa markentašima, oni samo žele da nam veš bude što mekši i mirisniji. Dosta oni češće uspeju da nas ubede da poijemo pivce nego što omaše temu.



  6. Visit iwy

    @doberman: slažem se da je BlendAmed jako dobra pasta :)



  7. Visit svetelinko

    Mislim da je prekomerna upotreba reklama u toku programa klasična zloupotreba strpljenja gledalaca, ali da te reklame ne ostvaruju željene rezultate, ne bi se ni emitovale ni džabe, a ne za velike naknade medijskim kućama...



  8. Visit gogy

    To pokazuje da je najkorisnije za svaku reklamu ponavljanje. Nebitno je koliko je neka reklama dobra ili loša, ako se dovoljno ponavlja, ostaće u glavi. Primer: većina ljudi se još seća reklame za Cipiripi :)



  9. Visit iwy

    tij cipiripi, tij cipiripi kii tibli, kii krim....



  10. Visit systemdoom

    @doberman

    To je ono sto profesor Varagic zove "Top of Mind".



  11. Visit milanilicic

    Pa ima svakakvih reklama,kako dobrih tako i losih.Ne bi bilo dobro da su sve super,pa gledali bi samo reklame.



  12. Visit boat neck dresses

    Nazalost ja moram da glasam za sve



  13. Visit iwy

    :)



  14. Visit plus size dresses

    Nazalost ja moram da glasam za sve