Zanimljivost?!

Published on 11/05,2009

2009-11-05  Dešava se i to da proizvod i poruka koju šalje budu kontradiktorni!  Idealan primer jeste čokoladica KINDER bueno. U svojim reklamama (kojih ima sve više) koriste simbole koji su sexualni, dok u samom nazivu proizvoda on je namenjen DECI !   Šta još reći???


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=74211

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to Zanimljivost?!



  1. Visit marry

    Ljudi uglavnom pamte reklame koje imaju tu neku sexualnu konotaciju. Meni su najzanimljivije te koje asociraju na jedno..a na kraju je poenta sasvim druga. Takve reklame ostaju zapamćene..definitivno!



  2. Visit impreza

    složio bih se s tim da su reklame sa sexualnim nabojem meni lično interesantne. Uvek mi privuku pažnju. A što se tiče pomenutog proizoda, naziv/ciljna grupa mislim da si potpuno u pravu da je kontradiktorno



  3. Visit Đorđe Ć.

    Mogao bih da ze zakunem da sam upravo ove primere pricao na nekim vežbama, nekoj grupi kada smo diskutovali na temu reklaminih apela!



  4. Visit iwy

    @Đorđe Ć.: Narawno da ste nam Vi dali taj primer na vežbama. To je bilo pre tačno godinu dana. Šta drugo da kažem nego da sam redowvno prisustvowala,ali i da sam slušala na času :)



  5. Visit nancy

    Pa ne obracaju ljudi paznju toliko na naziv, koliko na vizuelini dozivljaj, da nisam procitala ovaj tekst, nikad i ne bih razmisljala o tom imenu KINDER bueno ;)
    Sve u svemu, ukusan je :Ppp



  6. Visit nokiaphones

    Sve je vise reklama koje ako ne odgledamo do samog kraja necemo ni shvatiti sta se tacno reklamira... Po mom misljenju to je nameran potez, da bi se gledalac zadrazao i odgledao celu reklamu i samim tim dobio zelju za datim proizvodom....



  7. Visit gogy

    U marketingu obično važi ona izreka: 'Seks se prodaje'. Međutim, nekad znaju i da preteraju. Dobar je ovo primer. I kod nas je nešto slično bilo. Ona reklama za frikom ('Pažljivo ližite').



  8. Visit iwy

    bravo gogy!



  9. Visit mima

    Uopste nisam razmisljala u ovom smeru, ali, definitivno si u pravu.Poruka zapravo ne salje pravu informaciju o proizvodu!!!



  10. Visit iwy

    @mima : uprawo tako