Profil potrošača - Demografske karakteristike i životni stil

Published on 12/01,2009

          2009-12-01   Ako:v     ne volite da kupujete, a i kada to činite insistirate na dobroj usluzi, onda Vi pripadate grupi neaktivnih potrošačav     uživate u kupovini i rado kupujete, Vi ste aktivni potrošačv     ste verni svojim prodavnicama, tražite kvalitet na koji ste navikli, onda ste društveni potrošačv     ste potrošač koji najčešće kupuje kada je za to „vreme“, poredite cene, kvalitet onda ste potrošač tradicionalistav     najčešće kupujete uz pomoć kataloga i sl. onda ste Vi pedantni potrošačv     kupujete tako što upoređujete cene, robne marke... onda ste Vi racionalni potrošačv     Ali, ako  kojim slučajem, ne pokazujete poseban interes za kupovinu, insistirate na raznovrsnosti proizvoda i (obično) pripadate kategoriji mlađih potrošalča-Vi ste zasigurno nestabilni potrošač.         Kojoj od navedenih grupa Vi pripadate? > Da li volite da šopingujete? Koliko u proseku prowodite vremena u kupovinama(uključujući namirnice, garderobu, tehniku...) Za koje proizvode izdvajate extra vreme? Da li tragate za svim karakteristikama koje ste „zadali da proizvod treba da ima“ ili kupite prvi proizvod sa najpribližnijim parametrima(a možda i najjfetiniji)? Da li Vam je bitno koje je marke? Da li Vam je važno da Vas drugi vide da imate/nosite to nešto što je skupo? Ili uopšte ne brigate o tome? Da li možda čekate raznorazne popuste, pa jurišate od radnje do radnje, ili kupujete onda kada Vam to nešto treba ili kada vidite i ne možete da odolite? <

 


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=78878

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to Profil potrošača - Demografske karakteristike i životni stil



  1. Visit lakatos

    zanimljvo nema sta :)



  2. Visit karadjenovi

    Svakako sam pravo žensko što se toga tiče, obožavam šoping! Kako kad se potrefi, nekad se jure popusti, a nekad i kupujem kad mi šta treba. Nisam opterećena markama, bitno je da se meni to dopada-ipak ću ja to nositi.



  3. Visit Zverica

    Ja sam se pronasla u svakoj kategoriji po malo, najbitnije je da imam novca za potrositi, a sve ostalo je stvar trenutka.