Slogani
2010-02-20 „Sve u svemu začin C. Nije svejedno. Tvoje reči vrede više. Pažljivo ližite. Prste da poližeš. Brini o sebi. Kod nas ste uvek prvi. Jednom persil, uvek persil. Veš mašina živi duže uz calgon. U sve se meša. Samo za iskusne. Muškarci znaju zašto. Možda je rođena s tim. Pusti korak. Nisam to ja, to je moja Schauma. Antoniooo. “ Slogan je jako vazan... Treba da bude kratak, jasan, da brzo „ulazi u uho“. Međutim, ne mora da znači da svaki slogan koji ispunjava navedene karakteristike, da će biti pogodak!Pesmice koje komponuju za reklame : Makarena za kravicu, Simka nam je naprawila simcheta, kockastog ljubimcheta..., Tij cipiripi, tij cipiripi, kii tibli kii krim...Pesme su isto tako važan element za postizanje što boljeg i većeg efekta. Mogu da se upotrebe već dobro poznate melodije, u originalu ili da budu prilagođene nekom drugačijem ritmu ili instrumentu, a mogu i da se komponuju potpuno nove melodije.Bez obzira koliko je i slogan dobar, i melodija, to su samo sastavni elementi reklame, i oni ne garantuju zasigurno uspeh!
02/27,2010, at 00:31
Visit Marjan Paradoksija
Možda ne garantuje svaka reklama uspeh, možda ga zapravo nijedna ne garantuje, ali je reklama čudo i njenu moć ne treba nikada zanemariti. Čak i one loše reklame mogu imati efekta. Uostalom, ne kaže se za džba bolje i loša reklama nego nikakva.E sad, to što su dobre, inovativne i kreativne reklame kod nas retkost, to je već sasvim drugo pitanje!
10/20,2010, at 15:44
Visit mina
slogan za trube