Prodaja

Published on 03/14,2010

2010-3-14 U današnje vreme je jako važno da umeš da prodaš proizvod, da bi imao korist. Poenta je stvoriti vrednost za potrošača! Prodaja = vrednost!S obzirom da se sve više akcenat postavlja na mass customisation, sve je lakše zadovoljiti potrebe potrošača i kupaca, i to čak i na pojedinačnom, jedinstvenom nivou. Uspeva se da se troškovi smanje, da bi konačna cena bila zadovoljavajuća. Mnogo je jednostavno kada kupac/potrošač ima i hoće da plati veliku sumu novca za nešto što želi da ima, a da se pravi po posebnoj porudžbini (posebne karakteristike). Tada je posao lak i zarada je tu. Ali, veština je da se stvori proizvod kakav potrošač/kupac želi, a da nije masovna proizvodnja, nego masovna proizvodnja po porudžbini (veliki broj varijacija istog proizvoda), i da nije nedostižna za našu klijentelu. Dakle, doći do cilja, tj profita nije toliko jednostavan posao, naročito u uslovima turbulentnog okruženja. Tržišta se brzo menjaju, gepovi se popunjavaju munjevito, i zato je potrebno da znamo da, da bismo prodali nešto, marketing funkcija je ta koja nam u tome najviše pomaže. Zašto? Zato što marketing startuje daleko pre prodaje, i istražuje šta je i kako potrebno da plasiramo na tržište. Zato su jako bitne marketing strategije. Funkcija marketinga je ta koja nam omogućuje opstanak na tržištu. Uz pomoć nje možemo da stvorimo vrednost za našeg potrošača, i time ostvarimo profit.


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=91584

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to Prodaja