E P P

Published on 11/05,2009

2009-11-5  Da li, kada obratite pažnju na reklamu, osetite potrebu koju ona treba da pobudi?  Npr, kada vidite propagandu za neko piće ili hranu. Da li vam „pođe voda na usta“?

Da li istog trena krećete da sebi udovoljite tu potrebu? Reklame za namirnice zaista umeju da budu tako osmišljene da Vas motivišu da Vam treba to nešto što promovišu i onda kada Vam ne bi palo na pamet da nešto popijete ili pojedete!

 


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=74143

Leave a Reply

Dodaj komentar





Zapamti me

One Response to E P P



  1. Visit aleks986

    Da ti pravo kazem najcesce pri samoj najavi pocetka reklama dohvatim daljinski i bezim sa tog programa glavom bez obzira.. Generalno,mislim da danas reklame moraju direktno uticati na nasa cula, i to sto dublje, ne bi li nas podstakla na razmisljanje i akciju, a akcija je sve sto zanima kompaniju. Samo to ce biti uspeh kompanije koja nam najcesce prodaje lazi..,a tu gresku kasnije pripisujemo upravo nasim culima.



  2. Visit iwy

    @aleks: pa da, sve je stvar percepcije! Ne postoje dobri, losi, bolji.. proizvodi. Zato je marketing borba percepcija a ne borba proizvoda.



  3. Visit iwy

    @aleks: pa da, sve je stvar percepcije! Ne postoje dobri, losi, bolji.. proizvodi. Zato je marketing borba percepcija a ne borba proizvoda.



  4. Visit marry

    Što nas je Slavka dobro podučila :D
    Ja sve ređe gledam tv zbog užasnog sadržaja koji nude. Na svakom kanalu reality show, pa se tako ređe susrećem sa reklamama na tv-u.



  5. Visit impreza

    zavisi kako kad. epp ume na TV-u toliko dugo da traje da šesto zaboravim šta sam ono beše gledao. Ali,ako pogledam neku reklamu, i vidim hranu ili piće, a urade je tako da bude prosto neodoljivo, može da mi se desi da odem i uzmem slatko, piće ili na šta me već "nagovore"



  6. Visit svetelinko

    Kad vidim reklame koje smaraju, osetim skoro sve sem " da mi pođe voda na usta "...