Emocije i EPP
2009-11- 05 Koje su to emocije koje se „koriste“ u reklamama da bi efekat bio postignut? Npr. ljubav, sreća, nežnost se prikazuju u pozitivnim reklamama, kada je poželjno da se to nešto kupi i koristi. Međutim, strah se koristi kao dominantna pokretačka sila onda kada su reklamne kampanje vezane za borbu protiv narkomanije, vožnje u alkoholisanom stanju, za borbu protiv side, korišćenje proizvoda opasnih po zdarvlje i slično. Da li se i vi raznežite kada gledate reklame sa bebama, kucama, macama...? To je markentigašima i bio cilj. Jeste li primetili koliko se stavlja akcenat na porodicu? Npr. Reklame za automobile, mlečne proizvode, margarine, sokove, internet provajdere, banke...Trude se da nam daju do znanja da svi u kući taj proizvod/uslugu mogu da koriste, za iste ili različite potrebe. (Margarin taj i taj jede cela porodica; Internet provajder: tati i mami net treba za posao, deci za školu, baki i deki za razonodu.... )